Snellere Vet Verbranding? Pas deze info toe en verlies 2/3 kilo per week!

Wist je dat je met een langzame vet verbranding bijna of zelfs helemaal geen vet verbrand? Je lichaam houdt dan namelijk zoveel mogelijk lichaamsvet vast.

Lees dit artikel en start vandaag nog met het sneller krijgen van jouw stofwisseling!

Stap 1 – Je vet verbranding sneller krijgen met voeding.

Waarschijnlijk eet je op dit moment veel te weinig. Misschien omdat je de voedingsmiddelen die je eet niet lekker vindt of denkt dat je kilo’s vet gaat kwijtraken door jezelf uit te hongeren.

Laat me je even iets heel duidelijk aan je maken:

Je kan je lichaam niet vet laten verbranden door tijdelijk minder te gaan eten. Je lichaam is daar veel te slim voor.

Wanneer jij minder eet, gaat je stofwisseling er gewoon voor zorgen dat je vet verbranding een stuk langzamer verloopt.

Honger je jezelf helemaal uit dan schakelt je lichaam over op een speciale draaimodus. Deze modus noemen ze ook wel starvation/opslaan modus.

Als je stofwisseling overgeschakeld is op deze modus zal het zoveel mogelijk vetweefsel vasthouden. Je lichaam denkt namelijk dat er een tijd is aangebroken waarin bijna geen voedsel voorkomt.

Minder eten is dus niet de oplossing om een snellere vet verbranding te krijgen!

Meer en vaker eten is wel de oplossing om snel je buikje kwijt te raken.

Eet 3 grote maaltijden en 5 kleine tussendoortjes.

Ik raad je aan om dagelijks over heel de dag 3 grote maaltijden te nemen. Daarnaast neem je 5 kleine tussendoortjes.

Grote maaltijden neem je bijvoorbeeld in de ochtend, middag en avond.

Kleine gezonde tussendoortjes verdeel je mooi over heel de dag tussen de grote maaltijden door.

Op deze tijden zou je wat kunnen eten:

08:00 GM ,10:00 TD ,12:00 GM ,14:00 TD ,16:00 TD ,18:00 GM ,20:00 TD ,22:00 TD

Deel je maaltijden / gezonde tussendoortjes eiwitrijk in!

Eiwitten zijn moeilijker te verteren dan koolhydraten en vetten. Daarom is het erg belangrijk om dagelijks erg eiwitrijk te eten. Des te sneller krijg je een goede vet verbranding.

Wat ik altijd doe is mijn maaltijden voor ongeveer 70% indelen met eiwitten en voor 30% met trage koolhydraten en onverzadigde vetten.

Eiwitten kun je uit deze voedingsmiddelen halen:

Bruine bonen, witte bonen, pinda’s, cashewnoten, macadamia’s, haring, makreel, kipfilet, gekookte eieren, magere kwark.

Drink regelmatig water

Je lichaam bestaat grotendeels uit vocht. Het is dus erg belangrijk om je lichaam dagelijks voldoende water te geven.

Drink niet in 1 keer heel veel water, maar verdeel het mooi over heel de dag.

Dit kun je doen door bij elke maaltijd 1 bekertje water te nemen. Als je dat een aantal dagen doet kijk je naar je plas.

Zodra je plas erg donker is dan drink je wat meer water bij je gezonde maaltijd. Is je plas doorzichtig dan drink je weer te veel water.

Wanneer je plas lichtgeel is ben je goed bezig! Zo moet je het houden.

Maak jij onnodige fouten die het afvallen vertragen?

Doe deze test van Oscar en ontdek je “Afslank IQ”.

Stap 2 – Start met spieren trainen!

Wil jij dagenlang je vet verbranding hoog houden? Natuurlijk wil je dat.

Start dan met het trainen van je spieren!

1 kilo spierweefsel op je lichaam verbrand dagelijks 100 calorieën extra!

Hoe meer spierweefsel jij dus op je lichaam erbij ontwikkeld, hoe meer calorieën je dagelijks gaat verbranden!

De grote spiergroepen

De grote spiergroepen van je lichaam verbruiken het meeste energie ,mits je ze goed traint. Zorg er dan dus ook voor dat je focust op het trainen van deze spiergroepen.

Rug, borst, benen zijn je grote spiergroepen.

Voer 4 oefeningen uit met 4 setjes van 12 herhalingen

Als je start met trainen is het belangrijk dat je 4 oefeningen per grote spiergroep uitvoerd met 4 setjes van 12 herhalingen.

Een herhaling is de oefening 1 keer uitvoeren. Een setje is een reeks herhalingen.

Stel je voert dus de oefening 12 keer uit en daarna neem je 2 minuten rust, dan heb je zojuist 1 setje uitgevoerd.

Voer oefeningen langzaam uit

Elke vet verbrandende oefening die je vanaf nu gaat uitvoeren, voer je langzaam uit! Hoe langzamer jij de oefening uitvoerd hoe beter je de spier traint.

2 Minuten rust

Heb je een setje mooi en langzaam uitgevoerd dan neem je even anderhalve minuut of 2 minuten pauze. tijdens je pauze heb je de tijd om even een slokje water te drinken.

Pas al deze tips toe en je vet verbranding zal erg snel omhoog gaan!

Wil je een voorbeeld afslank weekmenu incl. recepten en boodschappenlijstje?

Klik hier en ik stuur ze gratis naar je toe.

Verlies snel overtollig buikvet met simpele afslank recepten

Oscar Helm is voedingsexpert en dé autoriteit op het gebied van afslanken in Nederland. Hij heeft een afslank methode ontwikkeld die makkelijk vol te houden maar geen hongergevoel of jojo-effect geeft.

Ontdek hoe je afslankt en buikvet gaat verbranden met lekkere en simpel te maken afslank recepten van Oscar:

Afslank Receptenbijbel Risicovrij Uitproberen

{ 2 comments… add one }
  • eveline

    juni 12, 2017, 12:06 pm

    ik dank je hartelijk en ik begin 13-06-2017

    • Marijke Helswieg

      juni 14, 2017, 5:28 pm

      succes!

Leave a Comment